A CIVIL Zrt.
ADMINISZTRÁTORT
keres.
Cégünk, a CIVIL Biztonsági Szolgálat Zrt. már 30 éve meghatározó szereplője a vagyonvédelmi piacnak.
Mindennapi munkád során jórészben internetes felületen fogsz dolgozni.
Miért érdemes velünk dolgozni?
Új rendszerünk bevezetésében veszel részt, így várhatóan sok kihívást jelentő feladattal találkozol majd. Számítunk az alaposságodra, hiszen a kisebb mértékű feladataid mellett egy nagyobb projekt kulcsfontosságú szereplője leszel.
Feladatok, amelyben számítunk Rád:
• közbeszerzési portálon adatszolgáltatás és teljeskörű adminisztráció a szolgáltatás megrendelőjének igénye szerint,
• e felületen történő megrendelések fogadása, intézése,
• adatbázisok, statisztikák lehívása,
• telefonos kapcsolattartás a megrendelővel és a partnerekkel,
• szoros együttműködés partnerekkel és a vállalat munkatársaival.
Rád van szükségünk, ha az alábbiakkal rendelkezel:
• 1-3 éves adminisztrációs munkakörben szerzett tapasztalat,
• középfokú végzettség (előny: gazdasági, pénzügyi),
• haladó MS Office ismeretek, kiemelten Excel ismeretek,
• magas fokú koncentrációs képesség
• monotonitástűrés,
• alaposság, precizitás,
• kiváló kommunikációs készség.
Jelentkezz most és csapatunk tagja lehetsz!
Szakmai önéletrajzodat, bérigény megjelölésével várjuk a “Jelentkezem” gombra kattintva vagy az allas@civil.hu e-mail címen!